zondag 15 januari 2012

Hallo allemaal,
Ik heb toch maar de stap gezet om ook te gaan bloggen naast mijn website. Mijn website beheert mijn zoon en daar ben ik zelf niet zo handig mee en ga dus maar eens proberen of dit mij gaat lukken. Zodat ik er eens wat vaker een kaart op kan zetten. mijn website blijf ik wel gebruiken.
Afgelopen zaterdag was het feest bij Doe@ding, Marlous heeft de winkel al weer 5 jaar en daar heb ik gedemonstreerd met de Creatables van Anja van Laar met de Mattie knipvellen.
Dit is één van de kaarten.
Groetjes,
Astrid

6 opmerkingen:

  1. nou laat ik dan volger nr 1 zijn hahahah zag het op face book leuk dat je bloggen je kaart is heel mooiiiiiiiiiiii

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Astrid, ik ben er ook hoor, nummer 3. Je kaart is schitterend. Ik zag het ook op facebook, dus ben er nu.

    Groetjes van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi as wat ben ik blij dat je nu een blog heb ben gelijk volger geworden kan ik je schitterende kaarten bewonderen
    suc6 cora

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Astrid.Ik heb afgelopen zaterdag je kaarten al bewonderd samen met Hannie.Ik vind ze allemaal geweldig,erg mooie stijl. Leuk dat je nu ook een blog hebt , ik ga gelijk volger worden.Wil je missch. ook eens bij mij kijken ?
    Groetjes Adrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Astrid,

    Je kaart is weer prachtig!! Leuk dat je nu ook een blog hebt, ben gelijk volger geworden hoor!!
    Liefs, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo,

    Leuk dat je ook een blog hebt. Het kaartje is erg leuk.

    Groetjes Lyanda

    BeantwoordenVerwijderen