zaterdag 15 december 2012

Bureaukalender

Vandaag ga ik eens geen kaart laten zien maar een bureaukalender. Afgelopen dinsdag hebben de dames deze gemaakt op de workshop bij Doe@ding. Voor één dag was het toch een heel groot projekt om af te krijgen. Ik heb de beloofd de kalender op mijn blog te zetten, sorry dames dat het even geduurd heeft maar dan bij deze....
 
 
Voor de kalender hebben wij gebruik gemaakt voor de hele mooie serie scrapvellen van Graphic 45 Place in Time en natuurlijk verkrijgbaar bij Doe@ding.
Ik laat alle maanden zien met achterkant maar heb deze per vier gefotografeerd want anders krijg ik wel een hele lange blogpost.
 
Dit zijn de maanden Januari, Februari, Maart en April zowel de voor- als achterkant.
(klik op de foto om te vergroten)
 

 
Mei, Juni, Juli en Augustus
(klik op de foto om te vergroten)
 

 
September, Oktober, November en December
(klik op de foto om te vergroten)
 
 
 
 
Ik wil iedereen een hele fijne dag wensen.
 
Groetjes,
Astrid
 
 

10 opmerkingen:

  1. Prachtig gemaakt, Astrid.
    Geweldig om zoiets moois op je bureau te hebben staan.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel mooi gemaakt astrid en dat zal zeker mooi staan op elk bureau.
    groetjes van an

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Woooow Astrid.....wat een MOOIE kalender is dit.
    Fijn weekend en liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wowww Astrid, wat ziet dat er gaaaaaff uit,
    gewoon geweldig leuk om naar te kijken, wat een
    werk heb je daar aan gehad !

    Gezellig weekend, grtjsss Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen

  5. die is weer schitterendddd Astrid, TOP !

    Fijne avond verder

    Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een super project Astrid, erg mooi, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig je kalender Astrid.
    Gezellige dagen en de groetjes van Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Bedankt voor het plaatsen van het project.
    Het was weer een gezellige dag.!
    Bedankt voor jullie inzet en werk en geduld met ons. Geniet van de 'vrije weken' en tot februari 2013.
    Ria Peemen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heb de kalender wezen ophalen op 11 december ik wou er aan beginnen maar er zit geen werkbeschrijving bij ik ben bang dat ik hem verknoei is er mogelijk een werkbeschrijving beschikbaar?

    BeantwoordenVerwijderen