zondag 26 juni 2016

Nieuwe artikelen juli Marianne design!

Deze kaarten heb ik gemaakt voor The Collection nummer 41. Als eerste laat ik een kaart zien gemaakt met de boxmal wat een  ontzettend gave mal is dat van Marianne design. Hier kun je heel veel kanten mee op maar ik heb er een trouwkaart meegemaakt want het bruidspaar, de treurwilg en het bruggetje zijn ook nieuw deze maand. 


Nu het bruidspaar, de treurwilg en het bruggetje op een gewone vierkante kaart.


En als laatste een CAS kaart


De werkbeschrijving van deze kaarten kun je hier vinden:

Fijne dag!

Groetjes, Astrid



7 opmerkingen:

  1. Mooie kaart Astrid.
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie kaarten, de eerste is echt super.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaarten met de nieuwe mallen van Marianne Design. Ik heb niet of nauwelijks huwelijken in mijn familie/vriendenkring dus zal ik ze niet zo snel gebruiken maar vind het wel heel leuk om te zien wat anderen er mee maken! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende kaartjes

    Liefs, Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super gave trouwkaarten Astrid!!
    Geweldig mooi zijn ze.
    Het bruggetje is ook leuk.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen