dinsdag 5 juni 2012

Vintage


Vandaag laat ik een vintage kaart zien. Blijf het ook erg leuk vinden om deze te maken. De hoek heb ik gestanst met de creatable van Marianne Design LR0214 en het design papier komt uit het Pretty papers bloc Vintage pastels PK9080.
Het bloemenmandje is van ook Marianne Design ( craftable CR1208) en is gevuld met papieren roosjes ook deze zijn van Marianne Design.


De binnenkant van de kaart heb ik de craftable CR1214 gebruikt en het stempel EWS 2205 Dutch Design. De takjes zijn gemaakt met de Creatable LR0192


De achterkant van de kaart heb ik afgewerkt met hartjes (creatable LR0159) en nog wat papieren roosjes.



Ik wil iedereen bedanken voor de leuke berichtjes en het langskomen op mijn blog. Ik vind het echt super leuk om het iedere keer weer te lezen.


Aanstaande zaterdag Jacoba van Beierendag in Oostvoorne. 



Al een aantal jaar verkopen wij ( mijn moeder, mijn zus Nelly en ik) daar kaarten voor een goed doel. Mijn vader is al heel wat jaren lid van vv de Siervogel en dan huren wij een kraam en verkopen daar kaarten en andere creaties. De opbrengst is voor de vereniging. Dus wie zin heeft om langs te komen. Het is in het centrum van Oostvoorne en wij staan tegen over de kerk.


Groetjes, Astrid




14 opmerkingen:

  1. Hij is weer schattig

    Groetjes je grote zus

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een prachtkaart Astrid een beauty

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw....wat een prachtige kaart Astrid.

    Jammer dat je er niet bij was, maandag.

    groetjes, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtige kaart
    wens jullie veel succes met de verkoop, spijtig dat ik zo ver woon anders kwam ik zeker eens langs
    groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig leuk kaartje Astrid, en ik kom as zaterdag zeker even op bezoek.haha
    Groetjes Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart weer. Ik kom zeker naar de Jacoba van Beierendag hoor!!!
    Groetjes Elma.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk kaartje Astrid!!

    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart Astrid.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige vintagekaart Astrid!
    Ik blijf het ook erg mooi vinden.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jouw vintage kaart is weer prachtig geworden hoor, Astrid !!
    Fijne avondgroetjes van Epie.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ik vind hem prachtig
    wat een werk zit er in zeg!
    ook de vorm van de kaart is mooi
    gr ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een prachtig kaartje, Astrid.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo jij hebt er werk van gemaakt Astrid , ziet erg geweldig mooi uit. Leuk met die eyelets in de rug , en de mal onder het opgekrulde papier.
    Groetjes Adrie

    BeantwoordenVerwijderen