donderdag 9 augustus 2012

Winter met de ster craftable.

We hadden vandaag weer eens een lekker zonnetje maar toch een winters kaartje gemaakt. De vintage Snoesjes van MD vind ik wel erg leuk om mee te werken dus deze kaart mee gemaakt. De MD craftables die deze maand uitgekomen zijn vind ik ook erg leuk om mee te werken. Deze keer heb ik de ster gebruikt.


Gebruikte materialen:

MD Craftables Kerstboom CR1224 en Ster CR1226
MD Creatables Dennetak LR0181, Lantaarn LR0191, Hekje LR0205 en Fiets LR0233
MD Knipvel 3D HM042 Vintage Christmas
Pretty papers bloc Dark Vintage PK9082 en PK9086 Cosy Christmas
Pion Design papier
Distres Ink frayed burlap


De fiets heb ik twee keer uitgestans, één keer uit donkergrijs en één keer uit bruin. Van de bruine fiets heb ik alleen het zadel de kettingkast en de mand gebruikt.  De fiets en de onderdelen heb ik bewekt met witte stempel inkt. De sneeuw heb ik gemaakt met Liquid Appliqué.



Groetjes,
Astrid



17 opmerkingen:

  1. Wowwww, wat een prachtige kerstkaart heb je weer gemaakt Astrid. De vintage Snoesjes zijn ook erg leuk om mee te werken.

    Alvast een fijn weekend.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh, I LOVE this Astrid! Can't wait to make some festive scenes! Thanks for inspiring!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuke en stoer kerstkaart is dit.
    groetjes van an

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart. die nieuwe MD Craftables, zojm erg leuk..Hooo dat die binnenkort bih onz aan komt. groetjes Ursula

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een superleuke kaart weer.
    De sneeuw op de fiets vind ik echt een gaaf idee.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. OOOH zucht...wat moet ik hier nu weer van zeggen??? GE-WEL-DIG!!!!!!!!!!!

    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Astrid,
    Laten we hopen dat de komende winter net zo SCHITTEREND mag worden als dit kaartje ☺☺☺.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterende kaart Astrid.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. zo ontzettend geweldige kaart, schitterend!!
    liefs anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is iedere keer weer genieten Astrid !!

    Fijne dag verder

    Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Astrid
    wat een mooi kerst kaartje weer .ook de sgter vind ik dit keer weer erg mooi bij passen.
    gr Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hallo Astrid
    wat een mooi kerstkaartje
    groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een supermooi kaartje Astrid. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. geweldig weer. je zet me aan om ook een kerstkaart te gaan maken. toppie. gr. Ria Peemen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kerstkaart Astrid. Zo mooi als je die die fiets hebt gemaakt. En de sneeuw er op is ook heel origineel.
    Groetjes Adrie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een mooie kaart
    ik krijg ook krst kriebels
    gr ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Grote complimenten Astrid,voor deze kerstkaart ,
    begin meteen morgen ook bbbrrrrrrrr .

    Hugs Epie

    BeantwoordenVerwijderen