woensdag 28 november 2012

Kapelletje

Deze kaart heb ik gemaakt voor het Snoesjesblog. Het is al een wat ouder Snoesjes knipvel maar ik blijf het een heel leuk plaatje vinden. Het is een echte winterse kaart geworden.
 

 
Gebruikte materialen:
 Snoesjes knipvel 3DHM0019
Craftable kerstboom CR1224
Creatable kapelletje LR0254
Pretty Papers Bloc Cosy Christmas PK9086
Stampfairy Designs SF1118
Papicolor karton original 04- azuurblauw, 17- zeegroen en brilliant 161- kiezel

 
 
Hele fijne dag!
 
Groetjes,
Astrid
 

11 opmerkingen:

  1. ik vind hem prachtig, heel mooi gemaakt
    liefs anneke

    BeantwoordenVerwijderen

  2. Dat is weer een Toppertje Astrid !

    Fijne dag verder

    Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi Astrid, ik dacht al, wat komt die kaart me bekend voor, maar ik had hem al op het snoesjesblog voorbij zien komen, het is weer een hele mooie, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw wat een schitterende kaart
    dit is echt een winters tafereeltje
    heel erg mooi gemaakt

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele mooie kaart Astrid. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. dit is echt schitterend.
    wat heb je dit mooi gemaakt zeg.
    heb hem even vergroot om alles goed te kunnen zien.
    groetjes van an

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterende kaart Astrid.


    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige snoes van een Snoesjes kaart
    heb je hier gemaakt. Oud of nieuw, ze blijven
    allemaal mooi !

    Fijne avond, grtjss Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Eine wunderschöne Winterkarte!!!
    Liebe Grösse, Ulla

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een leuk idee zo de zijkant met die bomen
    erg leuk kaartje hoor
    gr ineke

    BeantwoordenVerwijderen