vrijdag 1 februari 2013

the Collection 2

Een tijdje terug heb ik kaarten gemaakt voor the Collection 2 van Marianne Design het is een heel leuk blad. Er staan kaarten in gemaakt met de nieuwste Marianne Design artikelen van de maand februari. Dat zijn weer hele mooie dingen voor deze maand en ik denk wel voor ieder wat wils.
 


Dit is mijn bijdrage en de gebruikte artikelen kan je vinden in het blad dat te koop is bij Doe@ding.
 
 
 
 
Ik wil iedereen een hele fijne avond wensen!
 
Groetjes,
Astrid
 
 

5 opmerkingen:

  1. 3 Hele mooie kaarten. En de nieuwe producten van MD zijn prachtig.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende kaartjes
    En leuke nieuwe mallen
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtige kaarten Astriden wat leuk voor je dat het in de nieuwe MD collection, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat heb je dat super mooi gedaan astrid!
    krijg meteen zin en thee met een lekker chocolaatje hihi
    ga het boekje weer snel halen
    gr ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, super leuk Astrid! Prachtige creaties hoor, ook ik zal het boekje volgende week weer kopen.

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen