vrijdag 8 maart 2013

Doe@dingdemodagen!!!

Morgen is het zover dan beginnen de Doe@dingdemodagen. Ik ben er helemaal klaar voor de spullen zijn ingepakt nu alles nog een mooi plekje geven op mijn tafel en dan kan het feest beginnen.
Ik heb wat kaarten bij mij die al op het blog staan maar ook heel veel nieuwe dingen. Hier alvast een voorproefje.
 
 
Volgende week laat ik de gehele kaart zien en misschien tot morgen!
 
Het adres: Doeadingdemodagen
Hotel Atlas
Groene Kruisweg 11
Spijkenisse
 
Groetjes,
Astrid
 

9 opmerkingen:

  1. leuk Astrid, ik kom morgen je mooie werkstukken bewonderen hoor, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi astrid
    erg leuk!
    ben benieuwd naar de rest
    en veel plezier morgen!
    gr ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende kaart Astrid!
    Ik kom het morgen in het echie bekijken. Veel plezier!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig kaartje
    Veel plezier morgen
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is het een beauty Astrid, deze zal vast hoge ogen gooien bij de bezoekers morgen! Succes en we zien vast nog wel wat je meer hebt gemaakt via je blog...het is ietsje uit de richting om naar Spijkenisse...Veel plezier dit weekend en lekker genieten!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen

  6. Super mooi weer Astrid, hoop ze Zondag in het echie te mogen bewonderen.

    Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. het is weer een plaatje astrid
    succes hoor
    gr Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. geweldig Astrid, veel succes nog vandaag!
    groetjes Femmy

    BeantwoordenVerwijderen