vrijdag 20 april 2012

A Sweet little Baby is born en heel leuk nieuws!!!!


Deze kaart heb ik gemaakt voor Annelies (en haar gezin)van Doe@ding.Bij deze kaart heb ik een de Sizzix stans Frame, Heart w/Crown. Het scrapppapier is van Graphic 45 Little Darlings Collection. Het label is van Magnolia en het stempel van Marianne Design Eline's words.


Dit rompertjes heb ik ingepakt met folie. Label met de strik er aan bevestigt, tussen de kaart gedaan en daarna de kaart aan de bovenzijde dicht geplakt.


Ik heb ook nog heel leuk nieuws !!!!
Het heeft alles te maken met onderstaande bericht, ik mag er jammer genoeg nog niets over zeggen maar het is zo 30 april en dan wordt het bekend gemaakt d.m.v. een bloghop die dan eindigt bij het hele nieuwe blog. Wat voor blog het precies is .....nog even geduld!


Ik wil jullie weer bedanken voor het langskomen en de ontzettend leuke berichtjes die jullie achterlaten.
Fijn weekend allemaal!

Groetjes, Astrid




14 opmerkingen:

  1. Hoi Astrid wat een geweldig mooi kraam kadootje heb je gemaakt.
    Echt zo mooi en lief.
    En ik ben echt benieuwd wat er nu weer voor leuks komt dus ik ga bloghoppen hoor.

    groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig kraamcadeautje, Astrid.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat prachtig gemaakt Astrid.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schattig is je kadootje voor de kleine Floris!
    En het nieuwtje lijkt me superleuk. Ik hou het in de gaten.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Astrid wat een prachtig kraamkadootje.
    Fijn weekend.

    Groetjes van Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Astrid,
    Wat een PRACHTIG kraamcadeautje heb jij gemaakt ☺☺☺.
    Leuk hè?.....al die uitnodigingen.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Astrid wat een lieve, mooie kaart heb je gemaakt. Schitterend papier he? Ik ben er ook al zo dol op.

    Groetjes en liefs van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit is weer een schitterende creatie Astrid.

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige creatie heb je weer gemaakt Astrid. Vind de Sizzix Frame ook erg mooi.

    Je maakt ons wel nieuwsgierig met de uitnodiging van 30 April.

    Fijn weekend.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Astrid,

    Wat een mooie kaart heb je weer gemaakt.

    Groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een lief kraamcadeautje Astrid , prachtig papier ook , ik vind het helemaal af. Daar kun je mee aankomen.
    groetjes Adrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw Astrid ik heb weer zitten te genieten van al het moois wat je weer hebt gemaakt.
    Vooral de hanger , vind ik geweldig....
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige creaties, en het labeltje is zooo lief :) Grtjs Erica.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Astrid , ik heb je gevonden hoor en hoe , wat mooie creaties maak jij zeg een lust voor het oog , ik heb genoten van alles hier !!
    Thankx voor je bezoekje bij mij, greetzz Epie

    BeantwoordenVerwijderen