woensdag 18 april 2012

Tas

Heel slim ik wilde mijn bericht aanpassen is opeens mijn hele bericht verdwenen. Ik ben ook zo handig af en toe. maar deze tas heb ik gemaakt met een Viva Decor mal en voorlopig mijn laatste projectje met Pion papier For mother. Ik blijf het geweldig mooi papier vinden.


Het ovaal heb ik gemaakt met de Spelbinders Floral Ovals en ik heb de creatables tekst LR0224, vogeltje LR0138 en hartjes LR0159. Het takje is van Magnolia.


Ik wil iedereen nog een fijne dag wensen en dank jullie wel voor het langskomen en de leuke berichtjes die jullie achterlaten.

Groetjes,
Astrid

11 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende Tas Astrid ik zou er zo mee aan de wandel gaan hahaha wat een beaty

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Astrid,

    Wat een supergaaf tasje is dit zeg!
    Ik heb even rondgekeken bij je, maar je andere creaties mogen er ook zijn hoor.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige tas Astrid!! Ook je creatie hieronder vind ik schitterend.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schatje Astrid, hoop.... dat ik nou eens zoiets zou krijgen met Moederdag, maar dat zit er niet in hoor? haha, ik vind hem TE GEK.
    Groetjes Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wouwwwwwww astrid dit heb je weer mooi gedaan hoor een topper vind ik en ja dat papier ik blijf er ook mee bezich hoor want het is ooooooo zo mooi gr Gonny
    ps nelly de groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heel erg mooi weer astrid

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook dit is weer een schitterende creatie! Er zijn er meer die af en toe "handig" zijn hoor, hetzelfde probleem had ik een poosje terug ook.

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooi tasjes!
    ik vind je bloemetjes zo mooi!
    gr ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. OOOh Astrid , wat een super schattige tas heb je gemaakt! Ik ken de mallen nog niet, maar zal nu toch eens op zoek moeten gaan :-)

    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja blogger kan het je soms lekker lastig maken he Astrid. Maar met deze schitterende tas had je zo te zien geen problemen , ik vind hem helemaal geweldig.
    Groetjes Adrie

    BeantwoordenVerwijderen