zaterdag 13 april 2013

Notitieblok

Bij Doe@ding hebben ze leuke notitieblokjes die je zelf op kunt pimpen. heel leuk om te doen en altijd leuk voor kado! Ik ben ook aan de slag gegaan met een grote versie ( er zijn verschillende maten).
 
 
Ik heb het notitieblok beplakt met Maja Design papier Vintage spring. Het plaatje is van the Hobby House. Dit zijn net ingekleurde stempels maar dan al kant en klaar dus heel makkelijk.
De achterkant heb ik rustig gehouden.




Het tule om het notiblok te sluiten heb ik tussen het dessinpapier geplakt.

 
Ik wil iedereen nog een heel fijn weekend wensen!
 
Groetjes.
Astrid
 


 
 

6 opmerkingen:

  1. Hallo Astrid,

    Dat ziet er weer prachtig uit heel mooi papier heb je ook gebruikt.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je dit prachtig gedaan Astrid.


    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend Astrid, wat heb je hier weer een geweldige leuke creatie van gemaakt! Het papier is prachtig en dat in combinatie met je creativiteit, helemaal top!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen