vrijdag 20 juni 2014

Maritiem met Rayer.

 
Door de nieuwe mallen van Marianne Design in het maritiem thema ben ik helemaal op de maitiem tour.Nu heeft Doe@ding ook hele leuke dingen van Rayer en natuurlijk ook maritiem. Vandaag de boot gepimt met de leuke accessoires 
 
 
De achterkant en zijkant ook het visnet is te koop bij Doe@ding.
 
 
Nog even een paar close-upjes van de voorkant.
 
 
Het papier is van Pion

 
En als laatste de vuurtoren.

 
Een heel fijn weekend!
 
Groetjes Astrid
 
 
 
 

1 opmerking:

  1. SuperGeweldigFantastisch!! Wauw Astrid wat een ongelofelijke mooie creatie weer gemaakt vanuit jouw handen! Ik ben er echt helemaal dol op! Blijf maar heerlijk in dit stijltje want ik wil nog heel veel zien hoor! Hihi. Dit is echt helemaal weggelegd voor jouw! Maar hoe kan het ook anders met een achternaam als; schipper ;) . Nogmaals helemaal top! Ik heb ook nog een aantal miniatuur dingetjes liggen. in mijn hoofd is de creatie al gemaakt haha. Maar ik heb er momenteel geen tijd voor om het echt uit te voeren want ik mag eerst nog voor Marianne aan de slag (ook super leuk natuurlijk!).

    Lieve groetjes en
    een fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen