woensdag 4 juni 2014

Zee, zand en strand.....

Alvast twee kaarten die ik gemaakt hebt voor het feestje van Marianne Design bij Doe@ding  afgelopen zaterdag. Wat een geweldige dag en wat was het druk en wat een leuke reacties op mijn zeekaarten!
 
 
Gebruikt:
Marianne Design Craftables: CR1275 Tiny's folding dies-nautic, CR1279 Tiny's ocean set
Takje Memorybox
Crealies-Create-A-Card no. 5
Papierbloc Primamarketing seahore
Plaaatje Gerda's Hobbyshop
 
 
Gebruikt:
Marianne Design Craftables: CR1276 Tiny's folding dies-wave, CR1279 Tiny's ocean set
Takje Memorybox
Crealies-Create-A-Card no. 5
Papierbloc PB7043 Eline's Buitenhuis Beach House
Martha Stewart mold Sea life
Plaatje Tiny's beach no.4
 
Alles verkrijgbaar bij Doe@ding
 
Ik geniet nog even na met de foto's van Virginie en laat jullie even mee genieten!
 

 
Groetjes,
Astrid
 

4 opmerkingen:

  1. Wat een PRACHTIGE zeekaarten heb jij gemaakt Astrid.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zien er weer prachtig uit Astrid.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt voor de inspiratie die ik op heb mogen doen bij Doe@ding! Stuk voor stuk waren je strand creaties echt zo mooi! Steeds weer zie je een ander leuk detail. Ik ben er ook heerlijk mee aan de slag. Mijn creatie verschijnt vandaag op mijn blog ;) .De strand serie is echt zo ontzettend leuk!

    Lieve groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaarten en wat zag het er gezellig uit! Jammer dat ik zo ver weg woon anders was ik graag langs gekomen,
    LG uit Italie,
    Blankina

    BeantwoordenVerwijderen