woensdag 4 juli 2012

Nog een keertje Joycrafts en Lin& Lene

De rand met hartjes van Lin & Lene 1201/0006 vind ik toch wel geweldig mooi dus nog maar een kaart er mee gemaakt. Deze kaart heb ik gecombineerd met Cutting stencil Leaves & Butterly 6003/0010.


De kaart is gemaakt met Papicolor karton Jade sensations curl en het dessin papier is van Maja Design Vintage Summer Basics en het plaatje is van Pion.


Aan de achterkant van de kaart heb ik een soort van standaardje gemaakt zodat de kaart beter kan blijven staan. Bij het versturen kun je het zo plat vouwen.


Ik wil iedereen bedanken voor de leuke reactie op mijn vorige post, vind het altijd weer ontzettend leuk om te lezen. En dank jullie wel voor het langs komen.

Iedereen een hele fijne avond!

Groetjes,
Astrid


9 opmerkingen:

  1. Wat heb je weer een schitterende kaart gemaakt Astrid.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart, Astrid!

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat prachtig zeg!!!!
    Ik zag dat je volger bij me bent geworden, dank je wel!!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ooooooooooooo astrid het is weer een plaatje hoor
    gr Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Astrid, eine schöne romantische Karte, wunderbar auch die zarten Blumen.
    Liebe Grüsse, Ulla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Astrid, wat een prachtige romantische kaart is dit weer. de kleurtjes zo lief,
    goet Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er weer schitterend uit Astrid. En het is idd. een geweldig mooie mal.
    Groetjes Adrie

    BeantwoordenVerwijderen