zondag 1 juli 2012

Joycrafts Lin & Lene Design

Vandaag laat ik een kaart zien die ik gemaakt hebt met twee stencils van Lin & Lene Design.


Ik heb de kaart gemaakt met het craftkarton van Joycrafts. Mooi stevig karton. Het dessin papier komt uit het pretty papers bloc Dark Vintage PK 9082. En de randen heb ik gestanst/geëmbost uit Papicolor brilliant kiezel 161.
Lin & Lene stencil hoek 1201/0005 en de hartjes rand 1201/0006

Nu de kaart helemaal opengeslagen.


Een close-up van de roosjes en de hoek.


Dank jullie wel voor het langs komen en voor de leuke reacties.
Hele fijne avond!

Groetjes,
Astrid



10 opmerkingen:

  1. die is ook weer schitterend Astrid.

    Fijne avond

    Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Astrid, dit is weer een Topper!

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi Astrid!!

    groetjes, en tot zaterdag :-)
    Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart Astrid, met deze nieuwe mallen.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Astrid,
    Het is een en al Joy om naar te kijken ☺☺☺.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat mooi g edaan zeg, ze zijn prachtig die nieuwe stendils van Lin en Lene. Groet Diny.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Astrid
    wat een mooie kaartjes weer en ja de mallen zijn top met de hartjes rand vind ik zelf de achtergrond donker er bij heel erg mooi.
    gr Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. OOH wat is dit een superleuke kaart. prachtig. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen